အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕ လူမႈေရးအဆင့္အတန္းကိုသတ္မွတ္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္း ကိုထိပ္တန္းလူမႈေရးကြန္ရက္ Facebook ကရွာေတြ႕
အသံုးျပဳသူေတြရဲ႕ လူမႈေရးအဆင့္အတန္းကိုသတ္မွတ္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္း ကိုထိပ္တန္းလူမႈေရးကြန္ရက္ Facebook ကရွာေတြ႕
သြားခဲ့ၿပီလို႔ ဆိုပါ တယ္။
ဒါဟာ Avocado Appreciation Society စာမ်က္ႏွာမွာမွတ္ပံုတင္ လာတဲ့ အဖြဲ႕၀င္ေတြကို ပိုက္စိတ္တိုက္ စစ္ေဆးတာထက္ကိုအမ်ားႀကီး ပိုမိုရႈပ္ေထြးပါတယ္။
ေဖေဖာ္ရီလကထုတ္ျပန္ခဲ့တဲ့ မူပိုင္ခြင့္ေလွ်ာက္တင္လႊာအရေတာ့ Facebookဟာမ်ားေျမာင္လွတဲ့အခ်က္အလက္ေတြ အေပၚမွာ အေျခခံၿပီးေတာ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာအလုပ္သမားလူတန္းစားလား၊ လူလတ္တန္းစားလား၊ အထက္တန္းလႊာလားဆိုတာကိုေဟာကိန္း ထုတ္ႏိုင္ေအာင္ ဥာဏ္ရည္တု AI အယ္လ္ဂိုရစ္သမ္ကိုေလ့က်င့္ေပးဖို႔ စီစဥ္ေနတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ဒီအခ်က္အလက္ေတြထဲမွာလူတစ္ေယာက္ကကိရိယာဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ားနဲ႔ လူမႈကြန္ရက္ကို ၀င္ေရာက္အသံုးျပဳေနသလဲ ဆိုတာလည္း ပါတယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။
ကိရိယာမ်ားမ်ားသံုးႏိုင္ရင္ခ်မ္းသာၾကြယ္၀တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာပါပဲ။
လူပုဂၢိဳလ္ ေရာက္ရွိေနထိုင္ေနတဲ့ေနရာလို၊ ပညာ အရည္အခ်င္းလို၊ ခရီးသြားမွတ္တမ္းလိုတျခားအခ်က္အလက္ေတြလည္း ပါ၀င္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ေလာေလာဆယ္မွာFacebookကလူတန္းစားေဟာကိန္းကိရိယာကို တက္တက္ၾကြၾကြ သံုးေနၿပီလားဆိုတာမကြဲျပားေသးေပမယ့္လည္း ပစ္မွတ္ထားေၾကာ္ျငာဖုိ႔အတြက္ ၄င္းရဲ႕ သန္း၂၀၀၀မွ်ေသာအသံုးျပဳ သူေတြကိုလူမႈစီးပြားအတန္းအစားအုပ္စုေတြ ခြဲေနတယ္ဆိုတာေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။
ဥပမာFacebookရဲ႕ အယ္လ္ဂိုရစ္သမ္ကလူတစ္ေယာက္ဟာခရီးသြား လုပ္ငန္းေၾကာ္ျငာေတြကိုလက္ခံႏိုင္ေျခရွိမရွိဆိုတာကို မတူျခားနားတဲ့ ေနရာေတြကပံုေတြကိုပို႔စ္တင္ထားသလား၊ ခရီးသြားလုပ္ငန္းနဲ႔ ပတ္သက္ တဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြကို ႀကိဳက္ေပး (like)ထားသလားဆိုတဲ့ အခ်က္ေတြ အေပၚမွာမူတည္ၿပီးအကဲျဖတ္ပါတယ္။
ဒါ့အျပင္ ဒီ AI အယ္လ္ဂိုရစ္သမ္ကလူတစ္ေယာက္ရဲ႕ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေျခရာကိုလည္းလိုက္ေကာက္သလို၊ဥပမာအားျဖင့္လူ တစ္ေယာက္ဟာ Facebookကိုဖြင့္၀င္သံုးေနတုန္းမွာ အျပင္ ခရီးသြား ၀ဘ္ဆုိက္ေတြကို သံုးသလားဆိုတာကိုလည္းေထာက္လွမ္းႏိုင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
အဆိုပါ လူတန္းစားအုပ္စုေတြဆီပစ္မွတ္ထားၿပီးေၾကာ္ျငာေတြ ပို႔ဖို႔အတြက္ ခရီးသြားလုပ္ငန္းကုမၸဏီေတြကေဖ့စ္ဘုတ္ကိုအခေၾကးေငြေပးရမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
အသံုးျပဳသူေတြကသူတို႔ရဲ႕ တစ္ကိုယ္ေရလြတ္လပ္ခြင့္မူ အရသူတို႔ကိုယ္တိုင္ ေၾကာ္ျငာေတြကိုဖယ္ရွားႏိုင္မွာျဖစ္ေပမယ့္လည္း ဒီေၾကာ္ျငာေတြကေတာ့Facebook ၀င္လိုက္တာနဲ႔ ပြင့္ၿပီးသားျဖစ္ေန လိမ့္မယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
Source : Mobile Guide Journal
Post a Comment